Туроператори и хотелиери от Варна обсъдиха с представители на министерството на туризма популяризирането на България като целогодишна туристическа дестинация сред собствените ѝ граждани. Срещата беше част от национална кампания за насърчаване на...
Туроператори и хотелиери от Варна обсъдиха с представители на министерството на туризма популяризирането на България като целогодишна туристическа дестинация сред собствените ѝ граждани. Срещата беше част от национална кампания за насърчаване на вътрешния туризъм и реклама на малко известни природни и исторически забележителности.
Повече от 60 на сто от българите са готови да пътуват и почиват в страната, но нямат достатъчно информация къде и как да организират свободното си време, сочат социологическите проучвания.
"Хората са много ангажирани, ценят си времето, защото вече много се работи и искат някой друг да им го организира, те просто да се насладят на самото пътуване. И за това сме ние", сподели Юлияна Кайрякова, управител на туроператорска фирма.
При очакванията за слаб летен сезон тази година вътрешният туризъм би могъл поне отчасти да компенсира загубите, които бизнесът търпи заради сложната международна обстановка.
"Неслучайно сега сме се спрели на 50 по-малко познати обекта, като амбицията ни е този проект занапред да бъде устойчив и да продължим да го разширяваме с все нови и нови обекти", заяви Мария Иванова, главен директор "Туристическа политика" в Министерството на туризма.
Срещите за обсъждане на възможностите на вътрешния туризъм продължават в Бургас, Велико Търново, София и Пловдив.
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Ще задължат ли фризьорите да правят задължителен тест за алергия преди боядисване?
Автоинструктори и курсисти на протест в Бургас заради забавяне на шофьорските изпити
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)