За компания, чиито продукти обикновено са производство на конвейер, е малко необичайно да се обърне към мисленето извън шаблона.Производителят на компютърни чипове обаче прави точно това със своя "Проект на твроците".
За компания, чиито продукти обикновено са производство на конвейер, е малко необичайно да се обърне към мисленето извън шаблона.
Производителят на компютърни чипове обаче прави точно това със своя "Проект на твроците".
Това лято компанията, производтелт на компютърни чипове, организра цяла поредица от прояви обединени в един "Проект на творците".
Джон Галвин - Маркетинг директор: "Идеята като цяло е да открием хората, които използват общодостъпни технологии, за да създават удивително изкуство. Няма значение дали това е визуално изкество като триптиха зад мен или музика."
Певецът Келе редовно използва софтуеър на Епъл, за да пише музика.
За събитията в Лондон организаторите привлекли ВАЙС - име, известно в медийните среди със списанието което издава.
Еди Морети - творчески директор на ВАЙС: "Това, което ще опитаме да направим с този проект е наистна да вдъхновим хората, които непрекъснато разширяват границите на творчеството, на цифровото творчество и това може да е само добро за фирмата."
За компанията "Проектът за творците" не е съвсем непозната територия. Инициативата стъпва на почвата, разработена от "Инсайд". Това е друга популярна кампания на концерна от преди 20 години.
Джон Галвин - Маркетинг директор: "Оригиналната идея на Инсайд беше как да разгърнем бранда на компанията и да развием страст и желание у хората да разберат, че всеки нов компютър, създаден за хората, има дава достъп до неща, които не са били достъпни преди. .... Никой не знае какво има вътре в компютъра. Този нов проект е кажи-речи в същия дух."
Прояви в рамките на "Проекта на творците" вече се провеждат в Ню Йорк и Сао Пауло. След тях идва ред на Сеул, а след това - през септември, и на Пекин.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас