Ударна доза свежи идеи получи днес българският бизнес от учениците на България. Инициативата Джуниър Ачийвмънт събра на изложение ученически фирми от цялата страна.
Кой каза, че е криза? Ученическите фирми се развиват. А и, разбира се, за тях най-важното не са парите, а умението да правят добър бизнес. Така например компания "Sweet dreams" от село Паисиево има 23-ма служители.
Репортер:
- С какво се занимава вашата фирма?
Момиче:
- Предимно със захарни изделия и направа на закуски. Готвим най-вече в стола на училището. Бихме ви препоръчали кекса, баклавата, еклери имаме, фунийки, локумки.
Репортер:
- С какво печелите клиентите пред конкуренцията.
Момиче:
- С по-малки цени, с по-голям избор.
Българският бизнес оцени креативността и отличи най-оригиналните хрумвания на младите бизнесмени и техните учители. Бъдещите мениджъри показаха как се прави бизнес от екологично изкуство. Фирма за парфюмерия, за рекламни материали и сувенири или за по-евтин маркетинг бяха сред другите идеи, които учениците предлагат като изход от кризата.