"Аз не съм войник"! Това е мотото на новата есенно-зимна колекция на Бенетон. Иновативният дизайнер за пореден път акцентира върху удобните дрехи и нетрадиционната реклама.
Лучано Бенетон в максимална степен е олицетворение на успеха в съвременния моден бизнес и доказателство за необходимостта от комбинативно мислене, изобретателност и творческо предизвикателство в тази толкова важна сфера. Рекламите на "Бенетон" по свой начин толерират различността и постигат равенство. Той нарушава табутата, предлага противоречиви идеи, визуализация на болката и конфликтността и отхвърля стереотипите.
За жените и мъжете през този сезон Бенетон предлага дрехи във военен стил. По-мекият силует на дамските дрехи контрастира с по-вталения силует при мъжките дрехи. Предлагат се плетени блузи и рокли в комбинация със стилни дълги или къси якета. Сиво-зелено, кафяво и млечно бяло са актуалните цветове според модния дизайнер за зимния сезон 2011-20112.
Преди 42 година на 29 октомври преминават първите пакетни данни. Това е началото на интернет. Всичко започва като военна разработка, но се превръща в начин на живот. Думата интернет се използва много по-късно през декември 1974 година. Днес интернет е синоним на свобода на мисленето, на словото и на свободната обмяна на информация.