ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
"Нова година - нова валута": Опитът на...
Чете се за: 16:22 мин.
Загинал е туристът, паднал в пропаст в района на връх Вихрен
Чете се за: 01:57 мин.
Турист падна в пропаст край връх Вихрен
Чете се за: 00:47 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Нови успехи за "Под прикритие"

bnt avatar logo от Христина Христова
A+ A-
Чете се за: 01:24 мин.
Още

Българската национална телевизия и сериалът "Под прикритие" постигнаха един от най-големите филмови успехи не само у нас, но и в световен мащаб. Както вече ви съобщихме, "Под прикритие" беше продаден в Китай, Латинска Америка и Европа. За значението на този успех и предвидим ли беше той разказва собственикът на компанията - Насим Хейсън.

успехи прикритие
Българската национална телевизия и сериалът "Под прикритие" постигнаха един от най-големите филмови успехи не само у нас, но и в световен мащаб. Както вече ви съобщихме, "Под прикритие" беше продаден в Китай, Латинска Америка и Европа. За значението на този успех и предвидим ли беше той разказва собственикът на компанията - Насим Хейсън.

"Под прикритие" е безспорният фаворит сред българските сериали, произвеждани в последните години, категоричен е Хейсън. Доказателство
за това е, че филмът вече се разпространява на 3 континента. И беше продаден и в Китай, който се слави като един от най-трудните пазари за продажба на чужди продукции.

Насим Хейсън: "Под прикритие" е един от най-добрите сериали, който някога съм виждал в България. След като изгледах 4 епизода, бях изключително нетърпелив да видя останалите, да разбера какво ще се случи. Сега чух, че вторият сезон вече е факт, пак има 12 епизода и отвново с нетърпение очаквам да ги изгледам.

Световният дистрибутор, който притежава правата за разпространение на "Под прикритие", е американската продуцентска компания "Ню Филмс" със седалище в Лос Анджелис, която е един от най-мощните играчи на международния пазар в разпространението на холивудски и европейски продукции. Ето защо фактът, че "Под прикритие" е в техния каталог означава, че успехите за филма тепърва предстоят.

Насим Хейсън: Гордеем се с това, че успяхме да продадем сериала на три континента - Близкия Изток и Европа, включително и Източна Европа. В Съединените щати също са заинтригувани. Опитваме се да пробием и в Латинска Америка. Това може би ще е най-успешният телевизонен сериал, който някога се е произвеждал в Централна и Източна Европа. "Под прикритие" преобръща представата за българско кино. В началото, когато казвахме - имаме продукт, произведен в България, всички ни отговаряха - ааа, добре, виждали сме и преди. А аз им отговарях - да, и ние сме виждали, но този филм е много различен. И когато видяха трейлъра, казаха - о, боже мой, можете ли да ни дадете 2 епизода? Дадох им 2 епизода. Скоро те попитаха - а какво се случва в 4-ия, 5-ия, 6-ия епизод? Искаме да видим! И тогава им пратихме всички 12 епизодa.

И една приятна изненада за феновете на "Под дприкритие" - предстои да се реализира един доста амбициозен проект.

Насим Хейсън: - Това ще е първият телевизионен сериал, който ще се опитаме да превърнем в 3D филм и да разпространим по целия свят. Надяваме се, че ще успеем. Мисля, че преди нас никой не е правил подобно нещо и защо не - това може да бъде първият български сериал, всъщност - първият сериал изобщо, който ще бъде променен в 3D и ще се разпространява в целия свят.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?