Сериалът "Под прикритие" беше представен на Американ филм маркет от най-мощната дистрибуторска компания в света "Лайънсгейт".
Сериалът "Под прикритие" беше представен на Американ филм маркет от най-мощната дистрибуторска компания в света "Лайънсгейт".
Севда Шишманова, програмен директор на БНТ: - Лайънгейтс включи "Под прикритие" в своята топ селекция и показа сериала на скрининга на компанията в Лендмарк тиатър в Лос Анджелис. Може би това е най-важната оценка за нас до този момент за продукционно ниво, защото "Под прикритие" беше в един слот с най-коментирания американски сериал в момента - Бос и с носителя на наградата ЕМИ за 2011 година "Медмен". Решението да представи продукт на независима компания е без прецедент в практиката на американската компания Лайънсгейт, която всъщност представя само свои филми и продукции на мейджъри. Това се дължи на сделката, която световният дистрибутор на "Под прикритие" Ню Филмз интърнешенъл направи с Лайънсгейт за разпространение в Латинска Америка.
Мариан Пасанте: - Имах страхотен скрининг на "Под Прикритие "за всички латиноамерикански купувачи. Те напълно харесаха филма. Представихме филма на испански на 154 купувачи на южноамериканския пазар и това беше огромен успех. Това е екшън-сериал, с много добър сценарий, със страхотни актьори и е много реалистичен. Пресъздава определена част от обществото, която съществува по цял свят. Затова е много разпознаваем тук, на Запад. Бях много впечатлена от всички елементи на сюжета. Мисля, че качеството на продукцията е страхотно. Планирам да продавам сериала в цяла Южна Америка, първо на кабелните или платените канали и после на телевизионните станции.
Кризата с боклука: Пореден уикенд доброволци почистват различни райони в София