Бургаските данъчни служби разкриха фрапиращи нарушения във ваканционно селище близо до Черноморец. Изводите са направени след няколкодневната проверка, която установила, че в затворения комплекс не се издават фактури за нощувките, касовите апарати отчитат ниски приходи, а таксите по поддръжката на обекта се осчетоводяват като приходи от нощувките.
Бургаските данъчни служби разкриха фрапиращи нарушения във ваканционно селище близо до Черноморец. Изводите са направени след няколкодневната проверка, която установила, че в затворения комплекс не се издават фактури за нощувките, касовите апарати отчитат ниски приходи, а таксите по поддръжката на обекта се осчетоводяват като приходи от нощувките.
Данъчните инспектори се регистрирали като туристи и поискали да останат на почивка във ваканционното селище срещу къмпинг „Градина” край Черноморец.
Христо Узунов- НАП-Бургас: „Наехме апартамент за шест човека, платихме 156 лв, изчакахме да видим какво ще получим и получихме една квитанция- приходен ордер, която на практика не е документ.”
Управителят заяви, че пристига току-що на работа и не знае за подобен факт. Кафе-барът пък до обяд имал официално нулев оборот, а до преди няколко дни касовият апарат изобщо не работел.
Стефан Банкин - НАП-Бургас: „Миналата неделя, след като извършихме проверката, касовият апарат е
включен, работи, но оборотите са пак прекалено ниски- от порядъка на 15 до 25 лв. на ден.”
Данъчните заявиха, че само за половин ден по време на проверката търговският обект регистрирал приходи, колкото през целия юни. Кампанията на НАП е насочена към селищата от затворен тип край морето. От началото на лятото данъчните са инспектирали повече от 1000 търговски обекти.