Няма опасност от спиране на влакове и нови съкращения в БДЖ. Това увери председателят на Съвета на директорите на БДЖ Владимир Владимиров в сутрешния блок на БНТ "Денят започва". Той припомни, че план за реформи в железницата има още от 2010, но всяка година към него се добавят нови мерки.
Няма опасност от спиране на влакове и нови съкращения в БДЖ. Това увери председателят на Съвета на директорите на БДЖ Владимир Владимиров в сутрешния блок на БНТ "Денят започва". Той припомни, че план за реформи в железницата има още от 2010, но всяка година към него се добавят нови мерки.
Реформите в БДЖ вървят в срок, като до края на седмицата се очаква планът за преструктуриране да бъде финализиран, категоричен е Владимиров. Очаква също дружеството да получи от държавата предвидената субсидия за юли, с която ще покрият задълженията към банките и част от оперативната дейност на БДЖ.
Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ: - Няма на този етап опасност влакове да спират, но при всички положения оперативната дейност е затруднена.
Според Владимиров няма разногласия по отношение на реформата в БДЖ между ръководството на БДЖ и транспортния и финансовия министър.
Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ: - Ние в момента не предвиждаме уволнения в БДЖ, разбира се, има рискове по отношения на цялата реформа. Един от тези рискове, аз вече го казах в публичното пространство, е свързан с "Товарни превози". Там заради процедурата за приватизация, практически не извършваме реформа от началото на тази година.
Според Владимиров приватизацията на "Товарни превози" е добре да приключи до края на година.Посочи, че има инвеститори, които биха проявили интерес към дружеството. Категоричен е, че е важно предприятието да бъде продадено, но не на всяка цена. Владимиров се похвали, че ръководството на БДЖ вече значително е намалило кражбите на гориво.
Владимир Владимиров, председател на Съвета на директорите на Холдинг БДЖ: - Резултатът е поне 3 на 0 в полза на мениджмънта. Когато ние влязохме в ръководството на БДЖ в края на 2009, се ползваха 36 цистерни с гориво на месец, в момента се ползват от 19 до 20.
Загубите от кражби на гориво досега са били около 2 млн. лева за "Товарни превози" и 1 млн. лева за пътнически, съобщи Владимиров. Увери, че в скоро време ще бъдат монтирани и камери на проблемните места, с което се надява кражбите значително да намалеят.