В какъв коловоз върви БДЖ в момента и ще промени ли движението си след тази оставка? Ще се промени ли политиката на реформи в БДЖ? Екипът на "По света и у нас" потърси и другите гледни точки.
В какъв коловоз върви БДЖ в момента и ще промени ли движението си след тази оставка? Ще се промени ли политиката на реформи в БДЖ? Екипът на "По света и у нас" потърси и другите гледни точки.
Владимир Владимиров, председател на борда на директорите на БДЖ:
- Отнасям се с насшемка към всички твърдения, че не се справяме с реформата - фактите и резултатите го показват. От 70 млн. загуба през 2009 година към момента тя е 10 млн., може да бъде и по-малко до края на годината. От 825 млн. задължения към момента са 740. Не очаквам "Пътнически превози" да са на загуба, групата компании като цяло. Ако продадем всички активи, които сме планирали, може и да е на печалба, а ако се приватизират и "Товарни превози", може да е огромна печалба.
БНТ:
- Какви активи се продават на каква стойност?
Владимир Владимиров, председател на борда на директорите на БДЖ:
- Продават се локомотиви, вагони, технологична скрап, терени и сгради. Може би на стойност около 50 млн. лв.