ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Сбогуване с "Ладата"

bnt avatar logo от Валери Маринов
A+ A-
Чете се за: 00:39 мин.
Икономика

"Ладата" отива в историята. След като от месеци наред Волжският автомобилен завод постепенно спираше производството на различните модификации, дойде време и на последната от тях - "Лада" 2104. Това обаче не е краят на марката АвтоВАЗ.

сбогуване ладата
"Ладата" отива в историята. След като от месеци наред Волжският автомобилен завод постепенно спираше производството на различните модификации, дойде време и на последната от тях - "Лада" 2104. Това обаче не е краят на марката АвтоВАЗ.

Ето я - "Лада" 2104! Все още в движение - 28 години след първия автомобил, слязъл от конвейра. Но тези дни беше произведена и последната бройка от една от емблемите на средната класа при социализма.

При рога на изобилието от коли, който се излива от 20 години по улиците на Русия и бившите социалистически държави, "ладата" като че ли няма много шансове, но някои говорят и с умиление за нея.

Юлия Мартинова, от фен клуба на "Лада":
- Въобще - кола от класа. Любов от детството. Красив автомобил. Имам я отдавна, обичам си я и съм свикнала с нея. Голямото й преимущество е, че много лесно се ремонтира, надеждна е. Ммм-да, когато се наложи - можеш и сам да я поправиш.

Носталгията си е носталгия, а някогашните заводи в Толиати на Волга вече гледат към ново бъдеще с нови партньори - Рено и Нисан. Моделът "Лада"-Калина е основата, на която ще бъде разработен електромобилът "Ел Лада". А "Лада"-Гранта пък е седан-автоматик.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?