След Коледа в Австралия идва денят на големите разпродажби. Традиционното върлуване из магазините се очаква да приключи с нараснали обеми на продажбите. Макар и надеждите да са само за два процента и половина ръст - и това е нещо в тези времена на криза.
След Коледа в Австралия идва денят на големите разпродажби. Традиционното върлуване из магазините се очаква да приключи с нараснали обеми на продажбите. Макар и надеждите да са само за два процента и половина ръст - и това е нещо в тези времена на криза.
Три, две, едно - старт! Иначе казано, 26 декември е денят, в който Дядо Коледа идва специално за търговците. Тази година собствениците на магазини в държавата-континент се надяват на оборот от близо два милиарда долара. Но ако има нещо, което наистина изненадва, това са някои тенденции в пазаруването. Може да се приеме за нормално в деня преди да се отдадеш на стихията на пазаруването, да минеш през онлайн магазина на съответния мол и предварително да намяташ в кошницата неща, на които си хвърлил око. По-интересно, обаче, е друго.
"Миналата година имаше много млади мъже начело на опашката. Тази година те са се развихрили с пълна сила - налитат направо на секциите за мода. И освен това, те пазаруват на групи. Определено момчетата се забавляват добре днес пазарувайки. Убедена съм, че това е тенденция", споделя Марги Осмънд - председател на Асоциацията на потребителите.
След това, иди, че вярвай, че шопингът е терапия само за жени... И май няма много вярно и в това, че пазаруването онлайн водело до спад в продажбите в магазините.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"