Визуалният символ, по който туристите вече ще разпознават България, наподобява слънце и цвете едновременно. Туристическото лого има още 10 подсимвола и е част от цялостната стратегия за бранд "България", реализирана по оперативна програма "Регионално развитие". В следващите 5 години, с новата визия и новата стратегия, очакванията на ресорното министерство са приходите в туризма да скочат с 25%.
Визуалният символ, по който туристите вече ще разпознават България, наподобява слънце и цвете едновременно. Туристическото лого има още 10 подсимвола и е част от цялостната стратегия за бранд "България", реализирана по оперативна програма "Регионално развитие". В следващите 5 години, с новата визия и новата стратегия, очакванията на ресорното министерство са приходите в туризма да скочат с 25%.
Новата туристическа марка на България ще може да се използва официално от есента. Тя е безплатна и е достъпна за всеки, който си направи регистрация в създадената за целта платформа. За изработването на марката са били проведени специални допитвания в редица държави.
Иво Маринов - зам.-министър на икономиката: - Първите положителни отзиви, които получаваме от страната, от чужбина, ни дават основание, че стратегията, която разработваме, е наистина успешна.
Официалното лого на страната ни си остава жълтата роза, уточни Иво Маринов. Оказва се обаче, че повечето от чужденците не свързват България с цветето, което е един от източниците на националната ни гордост.
Анелия Генова - директор "Маркетинг и реклама в туризма", МИЕТ: - От проучванията излезе, че няма нещо, което да е супер ясно разграничимо - особено за чужденците. Даже въпросът за розата, за тракийското наследство.
Слънчевото време у нас е първото и най-важното, за което чужденците се сещат, когато чуят името на страната ни.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"