Компанията "Рисърч ин моушън" представи своя последен модел смартфон.Презентацията на "Блекбъри 10" ще се запомни не толкова с изтъкванетона достойнствата на новия продукт, колкото с едно ново неочакванои интересно назначение.
Компанията "Рисърч ин моушън" представи своя последен модел смартфон.
Презентацията на "Блекбъри 10" ще се запомни не толкова с изтъкването
на достойнствата на новия продукт, колкото с едно ново неочаквано
и интересно назначение.
Това е едно от най-внушителните представяния на нов продукт сред
смартфоните - според изпълнителния директор на фирмата. Блекбъри беше
водещата компания в този сектор, но последните й четири години бяха
време на рязка загуба на пазарни позиции и главоломен спад на нейните
акции. Някогашният лидер в нишата на бизнес смартфоните, прочут със
своята система за криптиране на съобщенията - колкото ценена, толкова
и създаваща проблеми, изпадна далеч зад конкурентите си - Епъл и
Самсунг.
Сега "Рисърч ин моушън" представя Блекбъри 10. Разработен в два модела -
с тъчскрийн и с емблематичната за Блекбъри клавиатура, смартфонът е
натоварен с огромнитге очаквания, че ще върне загубените позиции на
марката в трудна пазарна ситуация. Но може би най-голямата новина е не
новата операционна система, нито функцията "Баланс", подобряваща
сигурността, нито пък множеството приложения, а това, че новият глобален творчески директор на компанията е ... певицата Алиша Кийс.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"