Новото лого и конкурсът за маркетингова стратегия за българския туризъм "Бранд България" са обект на вътрешна проверка от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Тя е разпоредена от министър Делян Добрев. От Софийската градска прокуратура нито потвърдиха, нито опровергаха информацията, че конкурсът отива и на прокурор заради конфликт на интереси. Същевременно коментарите за естетическите стойности на новото туристическо лого на страната ни продължават.
Новото лого и конкурсът за маркетингова стратегия за българския туризъм "Бранд България" са обект на вътрешна проверка от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Тя е разпоредена от министър Делян Добрев. От Софийската градска прокуратура нито потвърдиха, нито опровергаха информацията, че конкурсът отива и на прокурор заради конфликт на интереси. Същевременно коментарите за естетическите стойности на новото туристическо лого на страната ни продължават.
"Трябва да се правят сериозни национални конкурси, да се правят хубави журита и, разбира се, да направим едно прекрасно лого на България, какво лошо има в това? Засега е една шаренийка като бонбонче от панаир", това заяви Вежди Рашидов, министър на културата.
Същевременно от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма потвърдиха за "По света и у нас", че работата и резултатите от конкурса за бранд България са обект на вътрешна проверка. Тя е разпоредена от министър Добрев, а МИЕТ възложи на фирмата-изпълнител по проекта да проведе допълнителни дискусии със специалисти, които имат отношение към новото туристическо лого - както от Съюза на българските художници, така и дизайнери и представители на туристическия бранш.