Автобусът-убиец от Бакаджика е имал трета спирачка, която не е била задействана. Това съобщи за "По света и у нас" следователят от Националното следствие Георги Илиев. Той обясни, че става дума за втора ръчна спирачка, която е можела да блокира задните колела на автобуса и така да предотврати трагедията. Тепърва ще се изяснява дали шофьорът е знаел, че има такава спирачка и защо не я е задействал.
Георги Илиев, следовател в НСлС: „При огледа е установено, че спирачката се намира в долно ниско положение, което значи, че не е използвана и нямаше данни, че е дръпната, помпана, използвана. Но това не дава пълна картина на нещата. Може и да е била използвана, да е вдигната и после пак да е спусната, ако не е действала. Вещите лица ще кажат след 10 дена коя е основната причина автобусът да върви неуправляем и без спирачки надолу."