Кампанията на новините на БНТ2 „Купувам българско“, която подкрепя българските производители, спечели награда на престижния Пиар форум BAPRA Bright Awards. Тя бе номинирана в категoрията „Реализирана от вътрешен пиар отдел“. В тази категория се отличават...
Кампанията на новините на БНТ2 „Купувам българско“, която подкрепя българските производители, спечели награда на престижния Пиар форум BAPRA Bright Awards. Тя бе номинирана в категoрията „Реализирана от вътрешен пиар отдел“. В тази категория се отличават кампании с нетрадиционен подход и ефективни резултати. Наградите „Бапра брайт ауърдс“ са единственият форум у нас, който от 2010 година отличава постиженията на най-успешните пиар кампании в България.
Досега Българската национална телевизия е участвала в три издания на форума със свои кампании като „Малкото голямо четене“, „Спри, детето запази“ „Пътуващо лятно кино с БНТ1“, но тази година за първи път БНТ2 представи националната телевизия.
Кампанията "Купувам българско" вече набра скорост и за 7-те месеца от стартирането си обедини много сектори и успя да привлече вниманието на много потребители към българските стоки.
Вижте повече за отличието, което получи БНТ2, във видеото.
След репортаж на БНТ: Купиха климатици за концертната зала на училище "Луи Брайл"
В Генерал Тошево привличат медици и учители чрез стипендии за дефицитни специалности
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги
ЕС с финансова подкрепа за Украйна: Киев ще получи заем от 90 млрд. евро