Улиците на Пловдив все повече се задръстват от интензивния автомобилнен трафик. Близо 200 коли на ден се регистрират в областта, събщи кметът Иван Тотев. Според него трябва да се предприемат рестриктивни мерки, в които да участва и държавата. Един от...
Улиците на Пловдив все повече се задръстват от интензивния автомобилнен трафик. Близо 200 коли на ден се регистрират в областта, събщи кметът Иван Тотев. Според него трябва да се предприемат рестриктивни мерки, в които да участва и държавата.
Един от големите проблеми в българските градове е че по улиците се движат все повече стари автомобили. Според кмета на Пловдив собствениците на автомобили на повече от 14 години не трябва да плащат по-ниски данъци, както е в момента.
"И тук парламентът трябва да вземе отношение, това е данъчната политика срещу автомобилите, особено срещу старите автомобили. Мисля, че обществото стигна до момент, в който парламентът трябва да промени своята визия за социална политика за подкрепа на стари автомобили и ставките", коментира Иван Тотев.
Мерки за по-малко замърсяване на въздуха от автомобили се предприемат непрекъснато, казват от Общината. В града от години е обособена синя зона, въведени са ограничения на паркирането и спирането в зелени площи, поставени са няколко хиляди антипаркинг колчета. За жителите на Пловдив проблемът също е очевиден.
Пловдивчани смятат, че за да се намалят трафикът и замърсяването на въздуха от изгорели газове, е необходимо по-голяма пропускливост на кръстовищата, както и да не се изчаква толкова дълго.
Цените на храните: Най-голямо е поскъпването при краставиците, пилешкото месо и хляба
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Ще задължат ли фризьорите да правят задължителен тест за алергия преди боядисване?
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Премиерът в оставка Росен Желязков в Брюксел: Няма притеснения за еврозоната