Намаляват жалбите на пациенти недоволни от услугите на здравните специалисти в Кюстендилско. За една година в РЗОК са постъпили 26 жалби от граждани.
Хората най-често се оплакват от нарушено право на свободен избор, неспазване на график за обслужване на пациенти, както и взимане на потребителска такса на хора, освободени от нея.
В Здравната каса са постъпили и жалби касаещи оказването на спешна медицинска помощ, издаване на болнични листове, на ТЕЛК решения. Около 1700 пациенти са сменили своя личен лекар през месец декември, като тази бройка се запазва за последните една-две години. Основната причина е, че личните лекари отказват да правят домашни посещения или не отпускат направления за консултация със специалист.
Пуснаха под гаранция шефа на частна АГ болница в Пловдив, обвинен за присвояване на милиони
Мотористи, облечени като Дядо Коледа, преминаха по столични булеварди (ГАЛЕРИЯ)
"Нова година - нова валута": Опитът на Португалия и Австрия по пътя към еврото
Откриха над 400 кг тютюн за наргиле без бандерол в складове под наем (СНИМКИ)
Българин почина в САЩ: Мъжът е бил в център за задържане на имигранти в Мичиган