Намаляват жалбите на пациенти недоволни от услугите на здравните специалисти в Кюстендилско. За една година в РЗОК са постъпили 26 жалби от граждани.
Хората най-често се оплакват от нарушено право на свободен избор, неспазване на график за обслужване на пациенти, както и взимане на потребителска такса на хора, освободени от нея.
В Здравната каса са постъпили и жалби касаещи оказването на спешна медицинска помощ, издаване на болнични листове, на ТЕЛК решения. Около 1700 пациенти са сменили своя личен лекар през месец декември, като тази бройка се запазва за последните една-две години. Основната причина е, че личните лекари отказват да правят домашни посещения или не отпускат направления за консултация със специалист.
Над 1000 паркоместа в центъра на София са завзети от институциите, заявиха от "Спаси София"
Над 110 хил. лева са открити в дома на задържания митнически инспектор в Драгоман
Благомир Коцев определи Снежана Апостолова за и.ф. кмет на Община Варна за днес
Надпреварата за "Лукойл": "Шеврон" проявява интерес към активи на компанията
Обраха ансамбъл "Чинари": Крадецът е задигнал архив от звукозаписното студио
Институциите отбелязват ръст на сигналите за деца, правещи си опасни селфита