От днес в курорта „Златни пясъци“ Комисията за защита потребителите има постоянна приемна. Така недоволните туристи ще могат да пускат жалби близо до услугите, от които са недоволни. Инспекторите от Комисията за защита на потребителите вече проверяват...
От днес в курорта „Златни пясъци“ Комисията за защита потребителите има постоянна приемна. Така недоволните туристи ще могат да пускат жалби близо до услугите, от които са недоволни.
Инспекторите от Комисията за защита на потребителите вече проверяват хотели, ресторанти и нощни заведения по цялото Черноморие. Тази година специално внимание се обръща на качеството на предлаганите спиртни напитки.
"Ще се вземат проби от съответните алкохоли и може би тук е мястото да кажа, че също така цените в местата за настаняване и заведенията за хранене трябва да са еднакви за всички туристи", каза Константин Арабаджиев - член на Комисията за защита на потребителите - Варна.
В приемните за потребители по Черноморието българските и чуждестванните туристи ще могат и да се информират за правата си.
"Всеки би могъл да дойде и да се информира за правата, които има, да се консултира съответно за някакъв проблем и да подаде и жалба, когато установи, че са нарушени правата му. Може би чуждестранния турист е по-запознат с правата си", допълни Константин Арабаджиев.
Жалби могат да се подават и по интернет на страница на Комисията за защита на потребителите. Приемни предстои да бъдат разкрити в Каварна, Царево, Китен и Обзор.
Цените на храните: Най-голямо е поскъпването при краставиците, пилешкото месо и хляба
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Ще задължат ли фризьорите да правят задължителен тест за алергия преди боядисване?
Скандалът в 138-о училище: Директорът е с две повдигнати обвинения след откритите камери в тоалетни (ОБЗОР)
Премиерът в оставка Росен Желязков в Брюксел: Няма притеснения за еврозоната