ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

След аварията в колектора: ЧЕЗ може да обезщети клиентите

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:29 мин.
У нас

Хиляди домакинства в столичните райони "Люлин", "Надежда", "Обеля" и "Захарна фабрика" останаха близо 20 часа без ток, топла вода и парно заради пожар в кабелен колектор на електроразпределителното дружество ЧЕЗ.

аварията колектора чез обезщети клиентите

От дружеството заявиха за "По света и у нас", че всички кабели са подменени и вече се правят проби, преди да бъде пуснато електрозахранването и на последните абонати засегнати от аварията.

Вероятно пожарът в колектора е предизвикан от крадци, които са се опитали да откраднат кабели. Възстановителните работи продължиха близо денонощие.

Хората, които са понесли щети от тази авария, може да поискат обезщетение от ЧЕЗ, като заявят това писмено в центровете за обслужване на клиенти на дружеството.

Виктор Станчев, директор "Експлоатация и поддържане" ЧЕЗ Разпределение България: Всеки един от нашите клиенти при причинена щета, ако има такива, може да го заяви в тридневен срок нашите центрове за обслужване на клиенти. И за всеки един такъв подаден сигнал ще бъде разгледан индивидуално и ще бъде отговорено на клиента. Обезщетения ще има, ако вследствие на пожара е нанесена щета върху електрически уреди.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?