НОВИНИ

След аварията в колектора: ЧЕЗ може да обезщети клиентите

Хиляди домакинства в столичните райони "Люлин", "Надежда", "Обеля" и "Захарна фабрика" останаха близо 20 часа без ток, топла вода и парно заради пожар в кабелен колектор на електроразпределителното дружество ЧЕЗ.

аварията колектора чез обезщети клиентите
Снимка:
bnt avatar logo
от БНТ
23:02, 20.12.2015
Чете се за: 00:29 мин.
У нас

От дружеството заявиха за "По света и у нас", че всички кабели са подменени и вече се правят проби, преди да бъде пуснато електрозахранването и на последните абонати засегнати от аварията.

Вероятно пожарът в колектора е предизвикан от крадци, които са се опитали да откраднат кабели. Възстановителните работи продължиха близо денонощие.

Хората, които са понесли щети от тази авария, може да поискат обезщетение от ЧЕЗ, като заявят това писмено в центровете за обслужване на клиенти на дружеството.

Виктор Станчев, директор "Експлоатация и поддържане" ЧЕЗ Разпределение България: Всеки един от нашите клиенти при причинена щета, ако има такива, може да го заяви в тридневен срок нашите центрове за обслужване на клиенти. И за всеки един такъв подаден сигнал ще бъде разгледан индивидуално и ще бъде отговорено на клиента. Обезщетения ще има, ако вследствие на пожара е нанесена щета върху електрически уреди.
Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Възстановено е електрозахранването на всички засегнати от пожара в кв. Люлин
Възстановено е електрозахранването на всички засегнати от пожара в кв. "Люлин"
Словенците казаха Не на гей браковете
Словенците казаха "Не" на гей браковете