Заради очаквания силен зимен сезон у нас, Комисията за защита на потребителите създава временни приемни в най-големите планински курорти - Банско, Боровец, Пампорово и Чепеларе. В тях туристи и скиори ще могат да подават жалби и сигнали за нарушения. Във всяка приемна ще има инспектори, които говорят поне 1 чужд език, както и експерти от Европейския потребителски център. Очакванията са, че с приемните на място ще може да се реагира по-бързо при сигнали за нарушения в обслужването. Денонощният телефон на КЗП е 0700 111 22.
Димитър Маргаритов - председател на КЗП: Най-често в приемните през зимния сезон туристите се оплакват от дублиране на резервации, изгубен багаж, липса на информация при предоставянето на различни услуги на ски пистите или при настаняването им. Имаме пълното съдействие на местните власти в съответните курорти, където откриваме такива приемни. Те са разположени на централни места, които са най-комуникативни. За работа в приемните ние обучаваме експерти, които наемаме от съответното населено място, които владеят поне 1 чужд език и така гарантираме, че и чуждестранните туристи ще могат да получат съвет или съдействие от служителите в тези приемни.