България е дестинация номер едно за зрителите на Discovery Channel сочи проучване на популярния канал. Това съобщи Жерар де Фровил – представител на Discovery Channel при откриването на VI международна среща на туроператорите в Пловдив. Над 110...
България е дестинация номер едно за зрителите на Discovery Channel сочи проучване на популярния канал. Това съобщи Жерар де Фровил – представител на Discovery Channel при откриването на VI международна среща на туроператорите в Пловдив.
Над 110 туристически организации от три континента участват в тридневния международен форум. Той има за цел да популяризира България, Пловдив и региона като конкурентни туристически дестинации, които са подходящи за целогодишен туризъм.
Профилът на масовия турист в страната леко се е изместил от обичайната представа през последните години.
"Бих казала, че туристите, които посещават сега България, са среден клас, но при всички случаи те са изключително любознателни", каза Нина Чамова – туроператор от Варна.
Масовите пътувания на китайски туристи все още са проект на родните туроператори, защото страната ни не може да предложи все още достатъчно магазини с маркови стоки. Въпреки това у нас вече пристигат големи групи ирански заможни туристи, които се вълнуват от културните и историческите ни забележителности.
"Мисля, че пазари като Китай, Индия и арабските страни, тъй като знаете ние развиваме културен туризъм, ние сме една целогодишна дестинация, което е предимство пред останалите градове в България", поясни Петър Лазаров – директор на ОП "Туризъм".
Освен международни дестинации родните туроператори и държавата трябва усилено да презентират и българските вина, тъй като тази ниша все още е слабо застъпена на пазара на услугите.
След репортаж на БНТ: Купиха климатици за концертната зала на училище "Луи Брайл"
В Генерал Тошево привличат медици и учители чрез стипендии за дефицитни специалности
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги