Във връзка с регистрираните случаи на корона вирус в столицата, „Софийска вода“ ще въведе няколко промени в ежедневната си работа, с цел повишаване на грижите по опазването на здравето на клиентите и служителите на „Софийска вода“.
Променя се работното време на Центровете за обслужване на клиенти. От утре (12.03.2020) те ще работят от 8.00 до 17.00 часа само в делничните дни.
Временно мобилният център за услуги няма да работи.
От дружеството молят клиентите да се обръщат към безплатния телефон на „Софийска вода“ или към официалната писмена форма през сайта на дружеството преди да посетят някой от центровете. Посещенията в центровете за услуги да бъде само в случай на неотложна необходимост.
Клиентите, които не могат да отложат посещението си в центровете за обслужване, да изчакват пред офиса, докато служител на „Софийска вода“ ги покани.
На безплатния телефон на „Софийска вода“, клиентите могат да получат следната информация: районите, които са без вода; салдо по клиентски номер; период за подаване на самоотчет и период, в който адресът попада в графика за реално отчитане от проверител.
През платформата за запитвания на сайта на „Софийска вода“ клиентите могат да подадат и официални жалби, на които ще получат отговор в рамките на един работен ден.
Във връзка с препоръчителното ограничаване на близки физически контакти, молим клиентите на „Софийска вода“ да се възползват от дистанционните начини за отчитане на индивидуалните си водомери:
- Безплатен телефон 0800 121 21;
- Интернет сайта на Дружеството – www.sofiyskavoda.bg ;
- Лист, залепен на входната врата на жилището;
Върху него е необходимо е да се посочат следните данни:
- Клиентски номер;
- Номер на водомер;