Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент.
Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета.
В петък десетина пътници отказаха да слязат от самолет, който вместо в София, кацна на летище Варна. По информация на пътувалите български граждани самолетът е излетял с 3 часа закъснение от Абу Даби. Минути преди кацането, пътниците били уведомени, че кацат на друго летище.
Пътници отказаха да слязат от самолет, който вместо в София кацна във Варна (ВИДЕО)
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube