ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

"Топлофикация - София" подобрява обслужването на клиентите

bnt avatar logo от Цветелина Борисова
A+ A-
Чете се за: 01:07 мин.
У нас

Единен телефонен номер за абонатите на "Топлофикация - София" беше представен официално днес. Той е част от пакета мерки, които трябва да подобрят обслужването на клиентите на столичното парно. За по-добро отношение към тях изрично настоя столичният кмет Йорданка Фандъкова след масовите протести.

топлофикация софия подобрява обслужването клиентите
Единен телефонен номер за абонатите на "Топлофикация - София" беше представен официално днес. Той е част от пакета мерки, които трябва да подобрят обслужването на клиентите на столичното парно. За по-добро отношение към тях изрично настоя столичният кмет Йорданка Фандъкова след масовите протести.

Идеята на новата услуга е софиянци да не бъдат прехвърляни от телефон на телефон, а само с едно набиране да стигат до нужната им информация. Бяха предложени също промени в общите условия на дружеството, както и бонусни програми за лоялни абонати. Те трябва да бъдат одобрени от Столичния общински съвет и от Държавната комисия за енергийно и водно регулиране.

Кол центърът работи от около месец и половина, като само за последните две седмици в него са се обадили 9 000 души. Най-много от хората - близо 40 %, се интересуват от сметките си, как са формирани те и от работата на топлинните счетоводители. 25% от обадилите се са питали за аварии по мрежата.

Новият единен телефонен номер е 0700 11111 и е достъпен в работните дни от 8.00 до 19.00 часа.

"Голямата разлика е, че ако преди в "Топлофикация" всичко се записваше на едни големи тефтери от Втората световна война, сега всичко е цифровизирано, всичко се следи от съответните софтуери и всеки един служител, който отговаря за определен брой клиенти, във всеки един момент може да му се потърси сметка, ако не си е свършил работата. Включително и се прави запис на всяко телефонно обаждане", обясни Стоян Цветанов - изпълнителен директор на "Топлофикация - София".

Нововъведенията няма да оскъпят услугата, категоричен е шефът на столичното парно. Според него смисълът на готвените промени в общите условия е хората да имат по-голям избор за начина на дялово разпределение - дали да става чрез самоотчет или Топлофикация, или някой от останалите десетина играчи на пазара да го извършва.

Предвижда се и десеткратно увеличение на глобите за топлинните счетоводители, до 5 000 лева, при установени грешки от тяхна страна. Хората, които си плащат парното всеки месец, могат да получат 3% отстъпка от фактурите си, ако бонусната програма се одобри.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?