В едно от заведенията за бързо хранене в Аквапарка на курорта Златни пясъци няма описани грамажи на предлаганите в менюто храни. Това се отнася и за някои от напитките. Това установи проверка на Комисията за защита на потребителите, след като недоволен клиент се оплака от обслужването. На проверката присъства и екип на БНТ във Варна.
В едно от заведенията за бързо хранене в Аквапарка на курорта Златни пясъци няма описани грамажи на предлаганите в менюто храни. Това се отнася и за някои от напитките. Това установи проверка на Комисията за защита на потребителите, след като недоволен клиент се оплака от обслужването. На проверката присъства и екип на БНТ във Варна.
Само големи табла в заведението информират за цените на предлаганите храни, но не е и за грамажа. Когато клиентът попитал колко грама са пържените картофки, му отговорили - колкото събере кесийката.
Петранка Тончева - управител на заведение за бързо хранене: "При нас нямаме готвач, който да формира количества. То си идва такова, каквото е препоръчано от производителя."
Според закона за туризма, срещу всяка цена в менюто трябва да има и грамаж. Въпросното заведение не е от най-евтините и клиентите наистина имат право да знаят за какво колко плащат.
Служителите от Комисията за защита на потребителите съставиха констативен протокол. Ако бъде издаден акт за нарушение, собственикът ще плати глоба от 500 до 3 000 лева. На територията на Аквапарка има още две заведения. В едното от тях беше установено, че в менюто също не е посочено количеството на някои от коктейлите.