ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
На работа по празниците: Колко ще ни платят?
Чете се за: 02:10 мин.
Колко дни ще почиваме през 2026 г.?
Чете се за: 02:55 мин.
ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО!
Чете се за: 02:42 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Умира ли четенето?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:21 мин.
У нас

На 17 декември 2008 година в Центъра за култура и дебат Червената къща се организира дебат „Умира ли четенето". Кампанията разясняват доц. Александър Кьосев и Севда Шишманова, журналист и модератор на събитието. Двамата се обединиха около мнението, че медийната кампания „Голямото четене" е пробудила дискусията за четенето и е помогнала на всички, които изучават и наблюдават проблема с четенето да се намерят и в крайна сметка да постигнат някакви резултати. За да има една медийна кампания дългосрочен ефект, към нея трябва да се включат институции, обществени групи и други, обясни доц. Кьосев. Абсолютно необходимо е да се създаде национална, дългосрочна стратегия за четенето, каза още той.

умира четенето

На 17 декември 2008 година в Центъра за култура и дебат Червената къща се организира дебат „Умира ли четенето". Кампанията разясняват доц. Александър Кьосев и Севда Шишманова, журналист и модератор на събитието. Двамата се обединиха около мнението, че медийната кампания „Голямото четене" е пробудила дискусията за четенето и е помогнала на всички, които изучават и наблюдават проблема с четенето да се намерят и в крайна сметка да постигнат някакви резултати. За да има една медийна кампания дългосрочен ефект, към нея трябва да се включат институции, обществени групи и други, обясни доц. Кьосев. Абсолютно необходимо е да се създаде национална, дългосрочна стратегия за четенето, каза още той.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?