На 17 декември 2008 година в Центъра за култура и дебат Червената къща се организира дебат „Умира ли четенето". Кампанията разясняват доц. Александър Кьосев и Севда Шишманова, журналист и модератор на събитието. Двамата се обединиха около мнението, че медийната кампания „Голямото четене" е пробудила дискусията за четенето и е помогнала на всички, които изучават и наблюдават проблема с четенето да се намерят и в крайна сметка да постигнат някакви резултати. За да има една медийна кампания дългосрочен ефект, към нея трябва да се включат институции, обществени групи и други, обясни доц. Кьосев. Абсолютно необходимо е да се създаде национална, дългосрочна стратегия за четенето, каза още той.
На 17 декември 2008 година в Центъра за култура и дебат Червената къща се организира дебат „Умира ли четенето". Кампанията разясняват доц. Александър Кьосев и Севда Шишманова, журналист и модератор на събитието. Двамата се обединиха около мнението, че медийната кампания „Голямото четене" е пробудила дискусията за четенето и е помогнала на всички, които изучават и наблюдават проблема с четенето да се намерят и в крайна сметка да постигнат някакви резултати. За да има една медийна кампания дългосрочен ефект, към нея трябва да се включат институции, обществени групи и други, обясни доц. Кьосев. Абсолютно необходимо е да се създаде национална, дългосрочна стратегия за четенето, каза още той.
Здраве, благоденствие, вяра в доброто - пожеланията на политиците за Рождество
Валежи от сняг затрудняват движението през проходите "Шипка" и Хаинбоаз