32-ма локомотивни машинисти са напуснали БДЖ от началото на годината. Това стана ясно след среща между тях и ръководството на държавните железници. Машинистите се оплакват от ниското заплащане, натрупания извънреден труд и недостига на локомотиви. Заради тях се стига и до промяна в разписанието на влаковете.
Петър Бунев - председател на синдикатите на железничарите към КНСБ: Кризата не е от сега. Тя започна, особено с машинистите, откакто започна да се разширява метрото.
При откриването на всеки нов лъч от метрото винаги една част от 20-30 машиниста биват изтеглени към метрото, продължи Бунев.
По думите му кадровата криза се е задълбочила и след като машинисти заминават да работят в чужбина. Имаме частни превозвачи, които също дават по-добри условия, каза председателят на синдикатите на железничарите към КНСБ.
Бунев посочи като причини за напускането лошите условия на труд, ниското заплащане и отношението.
Заловиха група за фалшиви документи, работила на територията на три области в страната
"Референдум": Кой носи най-голяма отговорност за сивата икономика в България?
ВМА отстрани от работа лекаря, прегазил куче в столичния квартал "Разсадника"
Катастрофата със загинал на Околовръстното: Димитър Любенов призна, че е пил преди да се качи в автомобила си
Международна мрежа за онлайн измами използва образите на президента и премиера
ВМА отстрани от работа лекаря, прегазил куче в столичния квартал "Разсадника"