Появата на Цукърбърг на "ТехКрънч Дисръпт" е илюстрация на поговорката "Не е важно колко пъти ще паднеш, важно е колко пъти ще можеш да станеш и да продължиш напред". По тениска и дънки той опита да успокои инвеститорите и имаше за какво да направи това усилие - 4 месеца след като се появиха на борсата, акциите на Фейсбук се продават едва наполовина от първоначалната си цена.
Появата на Цукърбърг на "ТехКрънч Дисръпт" е илюстрация на поговорката "Не е важно колко пъти ще паднеш, важно е колко пъти ще можеш да станеш и да продължиш напред". По тениска и дънки той опита да успокои инвеститорите и имаше за какво да направи това усилие - 4 месеца след като се появиха на борсата, акциите на Фейсбук се продават едва наполовина от първоначалната си цена.
Доста уверено Цукърбърг свърза в едно създаването на - както каза той - "компания с визия" и "развитието на бизнес модел". Опита да се покаже като човек с идеи за мобилния свят, но поля със студена вода очакванията за Фейсбук - смартфон.
Марк Цукърбърг:
- Не, вижте, това винаги е било грешна стратегия за нас. Готино е да кажеш "те правят смартфон" и мисля, че затова хората искаха да пишат за него, но то определено е погрешна стратегия за нас. Ние развиваме тази мрежа, имаме 950 милиона потребители и те бързо нарастват. Теоретично, да речем, че правим смартфон. Ще го използват 10, нека са 20 милиона, но това е нищо за нас.
Милиардерът, който лично също губи на борсата, призна и за други свои грешки, но опита да завърши веселяшки презентацията си. Запитан "забива ли скриптът на Марк Цукърбърг", той отговори:
- Да, всичко, което правя, се чупи. Но бързо го оправяме.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Полет на началника на щаба на либийската армия загуби радиовръзка над Анкара