Кола по женски вкус - такъв автомобил могат да си купят вече японките. Той е създаден, за да удовлетвори специфичните изисквания на този важен сегмент от пазара.
Кола по женски вкус - такъв автомобил могат да си купят вече японките. Той е създаден, за да удовлетвори специфичните изисквания на този важен сегмент от пазара.
Както може да се предположи, цветът на новото возило е розов. Но това далеч не изчерпва специалните й характеристики.
Ейри Томанори - автомобилен дизайнер: - Жените шофьори ни казаха, че ги притеснява лятното слънце. И от това, че климатикът изсушава кожата им.
Затова предното стъкло е направено така, че да спира 99 на сто от ултравиолтовите лъчи. А при климатика с йонна технология плазмаклъстър кожата на ръцете няма да изсъхва.
Други малки глезотии в женския автомобил са розовите елементи на таблото е на тапицерията. Но ако розовият цвят не е по вкуса на дамата, тя може да избере возило в черно, кафяво или бяло, така че да подхожда дори на цвета на сенките й за очи. Пазарна стратегия или връщане към нееманципираните времена, както биха казали някой критици е колата в розово.
Всъщност идеята за дамско возило не е нова. В САЩ през 50-те така замислен модел живя само няколко години. Миниванът с микровълнова и пералня изобщо не излезе от проектния стадий. Предстои да видим как ще се развие кариерата на розовия им съвременник.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас