Заради търговски трикове при привличането на клиенти американските куриерски служби преживяват най-натоварените си дни в годината. Бумът на пратките е следствие от последните възможности за безплатна доставка при покупки онлайн пазаруване.
Заради търговски трикове при привличането на клиенти американските куриерски служби преживяват най-натоварените си дни в годината. Бумът на пратките е следствие от последните възможности за безплатна доставка при покупки онлайн пазаруване.
Американските куриерски служби не могат да се движат по-бавно. Изтичат последните дни, в които търговците предлагат безплатна доставка при покупки онлайн.
Само тази куриерска служба сега очаква да достави 19 милиона пратки по цял свят при 17 милиона за миналата година.
"Повечето клиенти пазаруват в последната минута", коментира Маршал Коен - пазарен анализатор.
Рискът от евентуалната "фискална скала" в края на годината - рязко вдигане на данъците и орязване на разходите - не оказва съществено влияние върху поведението на потребителите.
"Фискалната скала е нещо, на което потребителите не обръщат особено внимание", допълва Маршал Коен.
Потребителите гледат само себе си. Така нареченото самоподаряване е ранна тенденция през този празничен сезон. Подхранват я търговците, които предлагат покупка на един артикул заедно с втори на половин цена и дори безплатно. Така особено добре се харчат спортните стоки.
"Заради технологичния напредък при спортните стоки много хора са склонни да си подновят стиковете за голф или обувките за бягане", казва още Маршал Коен.
Обувки бързоходки са нужни и на служителите в куриерските фирми, за да покрият всички все още безплатни доставки.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"