Днес отбелязваме световния ден на потребителя.
В условия на икономическа криза все по-често прибягваме до т.нар. груповото пазаруване по Интернет. Офертите в сайтовете предлагат сериозни отстъпки на стоки и услуги, а търговците предварително обявяват колко голяма група клиенти търсят. Печалбата на продавача се формира от намирането на клиенти без да са похарчени пари за реклама, обясняват специалистите.
Търсенето определя предлагането. И който търси намира. Въпросът е къде ще търси. Молове много, парите малко, а времето безценно. Тогава защо не пазаруваме от вкъщи и не оставим търсачката да свърши повечето работа. Груповото пазаруване позволява да получим стоки направо на прага си . Какво се търси най-често:
"От стоките най-много се търсят дрехите. От услугите на голямо търсене се радват почивките, екскурзиите, ресторантите, продуктите за красота и здраве", обяснява Велизар Величков - търговски директор.
Съществува риск от пристрастяване към пазаруването за удоволствие, при това на ненужни стоки. Кой пазарува най-усърдно?
"Жените пазаруват повече. 65% от потребителите в Интернет са жени. Просто жените решават къде ще се харчат парите", твърди Величков.