Енергийният омбудсман на ЧЕЗ организира приемна за недоволните клиенти на електроразпределителното дружество във Враца. Те се оказаха изненадващо малко, защото изискванията за предварително записване отказа мнозина, които не успяха да си вземат час.
Енергийният омбудсман на ЧЕЗ организира приемна за недоволните клиенти на електроразпределителното дружество във Враца. Те се оказаха изненадващо малко, защото изискванията за предварително записване отказа мнозина, които не успяха да си вземат час.
Жалбите на хората бяха от нереално високите сметки за ток до необяснимо протакане при изпълнение на съдебни решения. Сред куриозните случаи е този на пенсионер от Враца, който вече 5 години чака да си получи надвзетата сума заади грешно отчитане на електромера. Христина Маринова пък е дошла от далечно село, за да попита кога най-сетне ще й пуснат тока.
Христина Маринова, с. Липница: „6 месеца ми е отрязан токът, чакам да ми преведат електромера от мойта страна - това е млекопункт, сега е седми месец, нямам ток, нямам нищо".
Божимир Аврамов: „Подадох документи да плащам тока като частно лице, а не като фирма, но досега продължавам да плащам тока като фирма - вече 4 години".
Вместо конкретни отговори, хората получиха от енергийния омбудсман съвет да се запознаят добре с правата и задължанията си. Не стана ясно и защо след като ЧЕЗ реинвестира печалбата си, крайните потребители също плащат капиталовите му разходи.
Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ: „Ами защото всяко нещо, което струва пари, трябва да го плати крайният потребител. Не сме ние тези, които ограбваме, ние доставяме една услуга, а всяка услуга си има своята цена".
Омбудсманът не пропусна все пак да подчертае, че ако някой е недоволен от високата сметка за ток, трябва първо да потърси причината в собственото си домакинство.
За прехрана на семействата си: Работници от 65 държави печелят доходите си у нас
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"