ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

БНТ представя свои проекти на "Медиамикс"

bnt avatar logo от Автор: Мариана Малева, Оператор: Неделчо Чавдаров
A+ A-
Чете се за: 00:41 мин.
У нас

Да привлича детската аудитория с целия арсенал на новите технологии, като едновременно с това запази задачата си да образова и забавлява. Това е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите. На...

БНТ представя свои проекти на Медиамикс

Да привлича детската аудитория с целия арсенал на новите технологии, като едновременно с това запази задачата си да образова и забавлява. Това е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите. На фестивала “Медиамикс” в Албена генералният директор на телевизията Вяра Анкова представи най-новите продукции, предназначени за новата медийна среда.

Образователни игри, любими детски предавания, филми и сериали от миналото - това е съдържанието на първия по рода си у нас детски портал “ТВ хлапета”, достъпен от 1 юни тази година. Сайтът се появява след анализ на данните от европейски и световни изследвания какво привлича младата аудитория. На тази база е създадена и стратегията на БНТ, насочена към тази публика, заяви Вяра Анкова по време на презентацията си.

“Това е първи, разбира се, опит на Националната телевизия за концентриране на среща между телевизията и младото поколение в тази медийна среда и се надявам да го развиваме и да печелим все повече и млади зрители", каза генералният директор на БНТ.

Форматът “Детска Евровизия” също се е променил като от изключително детска, се насочи към семейна аудитория. Според Вяра Анкова, организирането на конкурса в София е успех не само за Българската национална телевизия, но и за България.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?