Да привлича детската аудитория с целия арсенал на новите технологии, като едновременно с това запази задачата си да образова и забавлява. Това е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите. На...
Да привлича детската аудитория с целия арсенал на новите технологии, като едновременно с това запази задачата си да образова и забавлява. Това е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите. На фестивала “Медиамикс” в Албена генералният директор на телевизията Вяра Анкова представи най-новите продукции, предназначени за новата медийна среда.
Образователни игри, любими детски предавания, филми и сериали от миналото - това е съдържанието на първия по рода си у нас детски портал “ТВ хлапета”, достъпен от 1 юни тази година. Сайтът се появява след анализ на данните от европейски и световни изследвания какво привлича младата аудитория. На тази база е създадена и стратегията на БНТ, насочена към тази публика, заяви Вяра Анкова по време на презентацията си.
“Това е първи, разбира се, опит на Националната телевизия за концентриране на среща между телевизията и младото поколение в тази медийна среда и се надявам да го развиваме и да печелим все повече и млади зрители", каза генералният директор на БНТ.
Форматът “Детска Евровизия” също се е променил като от изключително детска, се насочи към семейна аудитория. Според Вяра Анкова, организирането на конкурса в София е успех не само за Българската национална телевизия, но и за България.
Бюджет без увеличения на заплатите: Удължителният закон влиза в пленарна зала