След обилните валежи по пътищата на Варна зейнаха нови дупки, а старите – пак порастнаха. Хората питат докога ще продължават неудобствата от градската инфраструктура в иначе привлекателния за живеене град. Дупките по пътищата отдавна не ни изненадват...
След обилните валежи по пътищата на Варна зейнаха нови дупки, а старите – пак порастнаха. Хората питат докога ще продължават неудобствата от градската инфраструктура в иначе привлекателния за живеене град.
Дупките по пътищата отдавна не ни изненадват освен ако не са нови и не попаднем в тях по тъмно. Тогава към изненадата от труса добавяме и стреса от сметката за ремонт на колата. Тези са от т.нар. "вечни" по улица "Петър Райчев" в квартал "Левски". Живеещите наблизо вече се опасявт, че скоро няма да могат да се прибират с колите до домовете си.
Същото е положението и в по-крайните квартали като "Възраждане", където на подривната работа на въждовната вода, помагат и от варненското ВиК дружество. В момента се опитват да заличат щетите на съвсем наскоро ремонтирания булевард "3-ти март".
"Нормално е, защото, ако вземете да проверите колко е дебелината тука, ще установите, че е само 2 см., а навсякъде в Европа е поне 30 – на такъв главен път", коментира Димитър Димитров.
По-запознати с правенето на пътища дават мнения за качествен асфалт, без да пропада от подпочвени води. И се питат: за какво плащаме данъци, щом пътищата ни стават все по-зле.
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?