Търговците, които използват собствени, наети електронни магазини или публично достъпни онлайн платформи за продажби са длъжни да подадат информация за това пред Националната агенция за приходите до 29 март 2019, съобщиха от НАП.
Изискването е валидно за лицата, които и в момента осъществяват е-търговия, а търговците, които занапред ще използват електронен магазин, трябва да изпратят данни за него преди да стартират дейността си.
Подаването на информация става само по електронен път чрез портала за е-услуги на НАП, като е необходим електронен подпис. Изискването важи за физически и юридически лица, които извършват продажби по интернет по занятие, т.е не засяга гражданите, които инцидентно са продали свои лични вещи, допълват от приходната агенция.
Електронната услуга работи от 28.12.2018 г. като до момента вече са декларирани 10 електронни магазина.
Допълнителна информация за изискванията към е-търговците може да се получи на телефона на Информационния център на НАП 0700 18 700.
Александър Пулев: Към момента няма индикации, че товарите, свързани със суров петрол, са под заплаха
Потребителските ни права: Защо някои търговци налагат ограничения при плащане с карта?
Кражба за 5 млн. евро: Задигнаха 50 000 бутилки вино от винарна в Тоскана
Заради развитието на изкуствения интелект: Износът на Тайван достигна 87,2 млрд. долара
Велислава Петрова за посещението на Кирило Буданов: Какво се е случило могат да кажат присъствалите на срещата
Гневни реакции на Украйна и ЕС след обявяването на сделка между САЩ и Русия за гориво