Пешеходни зони между Софийския университет и бул. "Христо Ботев" и от Лъвов мост до НДК предлагат от сдружението "Граждани за София". Общината е отворена към предложението да има повече пешеходни зони, но от там припомнят, че трябва да се търси баланс...
Пешеходни зони между Софийския университет и бул. "Христо Ботев" и от Лъвов мост до НДК предлагат от сдружението "Граждани за София". Общината е отворена към предложението да има повече пешеходни зони, но от там припомнят, че трябва да се търси баланс между автомобилте и пешеходците.
Премахването на автомобилното движение от идеалния център на София ще повиши туристическия интерес към столицата ни, убеден е арх. Димитров. Ключът е в близостта до историческите обекти, които в момента са недостъпни заради автомобилите.
"От Ректората, от прощад "Народно събрание" до "Христо Ботев" това е движение, което, забележете, 1000 процента е транзитиращо. Всички тези обекти, които се намират в центъра, могат да бъдат обслужвани от много малко превозни средства", коментира той.
Ако това транзитно движение се отбие и се добави зеленина, центърът на София ще стане и любимо място за почивка.
"Аз подкрепям всички възможности за изграждане и реконструкция на пешеходни зони. Нека за припомня само пешеходната зона на бул. "Витоша", предстои довършването на реконструкцията, така че да стане изцяло готова наесен", каза кметът на София - Йорданка Фандъкова.
Кметът увери, че ще разгледа всяко внесено предложение по темата, стига да е реалистично, защото не трябва да се пречи на градския транспорт и на придвижването в града.
Трагичният инцидент във Варна: Експертизи ще установят с каква скорост се е движил шофьорът
10 лв. за парче торта: С между 20 и 50% са поскъпнали сладкарските изделия във Варна
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас