Трима омбудсмани ще съдействат на потребителите при споровете им с "Топлофикация-София". Те са назначени след публичен конкурс и днес бяха представени в Столичния общински съвет. Основната дейност на омбудсманите е да разглеждат жалби, сигнали на...
Трима омбудсмани ще съдействат на потребителите при споровете им с "Топлофикация-София". Те са назначени след публичен конкурс и днес бяха представени в Столичния общински съвет.
Основната дейност на омбудсманите е да разглеждат жалби, сигнали на граждани, както и да и извършват помирителни услуги, така че да се постигнат споразумения за извънсъдебно договаряне.
"Да не се притесняват от случаи, когато те са стигнали до съд. Това е нашата цел - да намалим разходите и на гражданите, и на Топлофикация-София при нерешени проблеми", каза Деян Дянков - омбудсман на дружеството.
Приемната на обществените посредници работи от началото на август в столичния квартал "Борово". Тя е отворена три пъти седмично – във вторник от 10:00 до 14:00 часа, в четвъртък от 13:00 до 17:00 часа и в събота от 10:00 до 14:00 часа. И работи напълно безплатно. За две седмици омбудсманите са консултирали 17 души. Техните трудови възнаграждания са публични в размер на четири минимални работни заплати.
"Хората са полудели просто": Дни преди Коледа голямото пазаруване е в разгара си
Коледно ретро пътешествие в София: От днес тръгва безплатният "Коледен автобус"
Турция вдига таксите за преминаване на търговски кораби през Босфора и Дарданелите