ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Туризмът иска инвестиции и реклама

bnt avatar logo от Автор: Бистра Варнева, Оператор: Данил Кираджиев
A+ A-
Чете се за: 00:33 мин.
У нас

Свлачищата по северното Черноморско крайбрежие и недостигът на кадри са два от дългосрочните проблеми на морския туризъм. Това коментираха представители на големите черноморски курорти на среща с министъра на туризма Николина Ангелкова. Те поискаха и...

Туризмът иска инвестиции и реклама

Свлачищата по северното Черноморско крайбрежие и недостигът на кадри са два от дългосрочните проблеми на морския туризъм. Това коментираха представители на големите черноморски курорти на среща с министъра на туризма Николина Ангелкова. Те поискаха и адекватна стратегия за страната ни в чужбина.

Туристическото лято край морето ще е с по-малко летовници – 40 на сто е спадът в броя на рускоезичните туристи, германците остават на равнището на миналата година, а поляците и израелците ще са повече, съответно с 10 и 22 на сто. Важно е България да се рекламира като туристическа дестинация на правилните пазари и в подходящите региони, смятат хотелиерите.

"Очакваме от министерството да разработи национална програма и тази национална програма да я стартира максимално бързо, защото записванията за сезон 2016 ще започнат ноември до януари. Ако сега не направим стратегията, догодина ще говорим пак същите неща", коментира хотелиерът Григор Фиданов.

Министър Ангелкова заяви, че ще настоява за национална реклама през следващата година да бъдат осигурени 14 милиона лева. Това е три пъти повече от заделяното досега.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?