НОВИНИ

Къде да сигнализираме при неполучени компенсации за тока?

работодатели искат оставки енергетиката недоволни цената борсовия ток
Снимка:
bnt avatar logo
от БНТ
14:18, 14.02.2022
Чете се за: 01:10 мин.
Бизнес
Слушай новината

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, може да подаде сигнал до Министерството на енергетиката, чрез попълване на бланка.

Към сигнала трябва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

Енергийното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, уточняват от Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите клиенти. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Рекорден интерес към 73-ото издание на купа "Странджа"
Рекорден интерес към 73-ото издание на купа "Странджа"
Доживотен затвор грози извършителя на поръчковото убийство в Хасково
Доживотен затвор грози извършителя на поръчковото убийство в Хасково