ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Къде да сигнализираме при неполучени компенсации за тока?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:10 мин.
Икономика
работодатели искат оставки енергетиката недоволни цената борсовия ток
Слушай новината

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, може да подаде сигнал до Министерството на енергетиката, чрез попълване на бланка.

Към сигнала трябва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

Енергийното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, уточняват от Министерството на енергетиката.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите клиенти. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?