Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, може да подаде сигнал до Министерството на енергетиката, чрез попълване на бланка.
Към сигнала трябва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.
Енергийното министерство се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.
Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, уточняват от Министерството на енергетиката.
Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите клиенти. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.
Ключово споразумение: ББР и Регионалното министерство определиха как ще се плащат общински проекти
"Лукойл" продава чуждестранните си активи на "Гънвор", рафинерията в Бургас е част от офертата за сделката
България и "Райнметал" подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Най-тихите 16 минути: Хиляди в Сърбия почетоха паметта на жертвите от Нови Сад