В периода от 1 май до 15 юли Комисията за защита на потребителите е извършила над 1050 проверки по кампания "Лято 2021". Около 200 инспекции са по жалби на потребители. Съставени са 35 акта за установяване на нарушения, като една част от проверките не са приключили към момента.
Сред най-често срещаните оплаквания в жалбите се посочват: недоволство относно високи цени на плажните принадлежности; лоши условия на местата за настаняване, които не отговарят на рекламата; в някои заведения - разминаване на цени в менюто и сметката, както и несъответствие в грамажите; невъзстановяване на суми след изтичане на срока по чл. 25 от ЗМДВИП;
От началото на 2021 г. на територията на цялата страна са постъпили 342 жалби на потребители, включително за отменени резервации за настаняване, отменени полети и възникнали поради това спорове. 1700 инспекции са извършени. Съставени са над 50 акта за установяване на нарушения. Издадени са 15 заповеди за налагане на принудителна административна мярка "Временно затваряне на туристически обект" и "Спиране на дейността".
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Украйна се отказва от членство в НАТО в замяна на гаранции за сигурност от САЩ и Европа
Оставката на правителството: Какво следва за Бюджет 2026 и за държавата?