В периода от 1 май до 15 юли Комисията за защита на потребителите е извършила над 1050 проверки по кампания "Лято 2021". Около 200 инспекции са по жалби на потребители. Съставени са 35 акта за установяване на нарушения, като една част от проверките не са приключили към момента.
Сред най-често срещаните оплаквания в жалбите се посочват: недоволство относно високи цени на плажните принадлежности; лоши условия на местата за настаняване, които не отговарят на рекламата; в някои заведения - разминаване на цени в менюто и сметката, както и несъответствие в грамажите; невъзстановяване на суми след изтичане на срока по чл. 25 от ЗМДВИП;
От началото на 2021 г. на територията на цялата страна са постъпили 342 жалби на потребители, включително за отменени резервации за настаняване, отменени полети и възникнали поради това спорове. 1700 инспекции са извършени. Съставени са над 50 акта за установяване на нарушения. Издадени са 15 заповеди за налагане на принудителна административна мярка "Временно затваряне на туристически обект" и "Спиране на дейността".
Ключово споразумение: ББР и Регионалното министерство определиха как ще се плащат общински проекти
"Лукойл" продава чуждестранните си активи на "Гънвор", рафинерията в Бургас е част от офертата за сделката
България и "Райнметал" подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Борислав Гуцанов: НОИ вероятно ще приеме вдигането на осигурителната вноска
След безводието - течове. В село Димча са изправени пред нови проблеми с водата