Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или възможността да им потрябва в бъдеще.
Това каза в "Денят започва" основателят на онлайн платформата “Ние, потребителите” Габриела Руменова. Тя представи данни от проведена анкета на тема "Как пазарувате от кампании за намаления".

Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.
Вижте подробности във видеото
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Кампанията "Тихата подкрепа на големите сърца“ показва работата на социалните работници
Гърция затяга мерките по пътищата, нови 2500 камери засичат нарушения