Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или възможността да им потрябва в бъдеще.
Това каза в "Денят започва" основателят на онлайн платформата “Ние, потребителите” Габриела Руменова. Тя представи данни от проведена анкета на тема "Как пазарувате от кампании за намаления".

Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.
Вижте подробности във видеото
В търсене на справедливост: Близки на загинал моторист излязоха на протест в Пловдив
Заради промените в климата пчелите в България са намалели драстично в последните години
Нови ограничения за движение в двете нискоемисионните зони в София влизат в сила от декември
Добрин Иванов, АИКБ: Бюджет 2026 е счетоводна гимнастика без реформи и ефективност