Курортът вече има опит в това да е "бранд майстор"
Знаеш ли, че един от най-луксозните курорти в Швейцария – Сейнт Мориц – е решил да направи нещо супер нестандартно? Те са регистрирали думата "St Summer" като търговска марка! Да, сериозно – "лятото" си има бранд.
Целта? Да покажат, че не са само зимна дестинация с лъскави ски и леден шик. Те искат да привлекат повече хора и през топлия сезон – със слънце, планини, езера и свежа природа.
Курортът вече има опит в това да е "бранд майстор" – още през 1930 г. започват да използват слънцето като лого и са сред първите в света с туристическа марка.
Сега с кампанията "St Summer" те казват:
"Лятото в планината е също толкова готино, колкото и зимата!"
Но спокойно – не са си "присвоили" цялото лято. Регистрацията важи само за конкретната визия и име, не за самия сезон (все пак, щеше да е леко странно, ако някой ти забрани да казваш "лято").
Интересно е, че повече туристи ходят в Сейнт Мориц през лятото, отколкото през зимата – но не остават дълго. Новата кампания цели точно това: да направи лятото в курорта по-привлекателно и за по-дълго.
Така че ако някой ден се чудиш къде да отидеш през юли – кой знае, може би "St Summer" ще те грабне.