Заради коронавируса: Омбудсманът пуска и мобилните телефони на служителите за връзка с институцията

от БНТ
09:05, 19.03.2020
Чете се за: 01:06 мин.
Общество
заради коронавируса омбудсманът пуска мобилните телефони служителите връзка институцията

Във връзка с въведените извънредни мерки заради коронавирус, институцията на омбудсмана няма да прекъсва приема на жалби и сигнали и ще продължи активната работа в защита на правата и интересите на гражданите. Това съобщиха от пресцентъра на омбудсмана.

В условията на извънредно положение, омбудсманът запазва основните възможности за връзка с институцията, като за още по-голяма оперативност предоставя и мобилните номера на експертите от институцията, кабинета на омбудсмана, началника на кабинета, главния секретар и пресцентъра.

Отдел „Право на собственост“
0895 66 35 68; 0895 66 35 52; 0895 56 19 45; 0895 66 35 64


Отдел „Трудови и социални права, образование, здравеопазване и околна среда“
0878 20 45 02; 0895 56 19 39; 0895 56 19 34; 0892 61 68 85; 0886 86 28 83


Отдел „Права на потребители на административни и обществени услуги“
0894 77 78 72, 0895 56 18 85; 0895 66 35 53; 0895 56 19 35; 0895 66 35 54; 0895 56 19 44; 0899 90 62 68


Отдел „Права на хората с увреждания и дискриминация“
0895 66 35 66; 0895 56 19 36


Дирекция „Права на детето“
0895 66 35 57; 0895 66 35 65


Дирекция „Национален превантивен механизъм“
0895 56 19 42; 0895 56 19 33; 0894 77 78 70; 0895 56 19 32; 0894 77 78 71


Отдел „Международни стандарти и нормативна уредба“
0895 56 19 41; 0893 33 68 91; 0885 18 17 21; 0887 91 81 87; 0899 11 32 36

За контакт с кабинета на омбудсмана – 0898 24 07 09

За контакт с началника на кабинета на омбудсмана – 0878 95 35 00

За контакт с главния секретар – 0895 52 84 33

За контакт с пресцентъра – 0887 75 01 21; 0896 76 00 07

Гражданите, както и досега, могат да отправят своите въпроси в обичайното работно време – 9:00 – 17:30 ч.

В сила остават и останалите възможности за връзка с институцията чрез подаване на писмени жалби и сигнали:

1) По пощата на адрес: София 1202, ул. „Георг Вашингтон“ № 22

2) Лично в кутия за жалби на адреса на институцията

3) По електронна поща на адрес: priemna@ombudsman.bg

4) На уеб сайта на институцията: www.ombudsman.bg

Гражданите се уведомяват служебно за входящия номер на постъпилите сигнали и жалби на предоставените от тях контакти за обратна връзка.

Устни жалби и сигнали се подават на телефон 02/81 06 955 всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч.

Консултации, информация и справки за вече подадени жалби и други въпроси се предоставя всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч. на следните телефони:

Отдел „Приемна и деловодство“


0895 56 19 43; 0878 50 93 30; 0895 66 35 77; 0895 66 35 62; 0895 56 18 84;

0878 50 94 11; 0893 51 35 11; 0896 52 39 04

Свали приложението BNТ News
Свали приложението BNТ News
Топ 24
Най-четени
Как да търсим правата си при отмяна на пътуване или екскурзия?
Как да търсим правата си при отмяна на пътуване или екскурзия?
Англичаните, които вчера не можаха да напуснат Банско, се прибират днес
Англичаните, които вчера не можаха да напуснат Банско, се прибират днес