Педагогично ли е да се поощряват учениците финансово? Спор на тази тема предизвика експериментална програма, в която върви в нюйоркски училища. Авторът й, професорът по икономика от Харвард Роланд Фрайър, е убеден в ефекта. Доста педагози смятат, че този подход по-скоро демотивира учениците.
За критиците на програмата нещата не са толкова прости.
Хедър Макдоналд, икономист:
"Ние подкупваме учениците за нещо, което би трябвало да вършат по желание".
Много педагози се опасяват, че заплащането ще унищожи у децата най-ценното - ученето заради самото учене.
Столичната община въвежда зелен билет за градския транспорт от 20 до 22 декември
Еврозоната и валутният курс в чейндж бюрата - какви промени се очакват?
Увеличиха присъдата на Рангел Бизюрев за убийството на Митко от Цалапица