Въпреки предупреждението на EVN, че ще спре електрозахранването на фирма "Градски транспорт" в Пловдив, тролейбусите в града се движеха по график. Причината за крайната мярка са натрупани дългове на дружеството за ток за над 106 000 лева. По-късно днес стана ясно, че транспортната фирма е превела част от дължимите пари в размер на 11 000 лева.
Въпреки предупреждението на EVN, че ще спре електрозахранването на фирма "Градски транспорт" в Пловдив, тролейбусите в града се движеха по график. Причината за крайната мярка са натрупани дългове на дружеството за ток за над 106 000 лева. По-късно днес стана ясно, че транспортната фирма е превела част от дължимите пари в размер на 11 000 лева.
Екипът ни установи, че единствените две тролейбусни линии в града работеха нормално, въпреки заплахите на ЕVN за спиране на тока.
Зоя Камбурова - ватман в Градски транспорт: "Не, не сме спирали. Сутринта взехме пътния лист и си работим от сутринта. Аз съм от 6.30 часа, работя, никой не ми е казал, че трябва да спираме."
От фирма "Градски транспорт" отказаха коментар пред нашата камера с мотива, че водят преговори с електродружеството за погасяване на дълга. Ако преговорите обаче не успеят, Пловдив ще остане без тролеи.
Общината е дала съгласие превозвачите от "Градски транспорт" да минат на лятно разписание, за да могат разходите на фирмата да се съкратят.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин