ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Медиите и рекламата в условията на криза

bnt avatar logo от Ирина Цонева
A+ A-
Чете се за: 00:35 мин.
Още

Стотния брой на своето списание отбелязва тази вечер Американскатата търговска камара у нас. Изданието е на английски език и излиза за първи път през 1999 година. Наградата за най-добър външен автор на списанието беше връчена тази вечер на нашия колега - водещия на Панорама Бойко Василев.

медиите рекламата условията криза

Стотния брой на своето списание отбелязва тази вечер Американскатата търговска камара у нас. Изданието е на английски език и излиза за първи път през 1999 година. Наградата за най-добър външен автор на списанието беше връчена тази вечер на нашия колега - водещия на Панорама Бойко Василев.

Списанието излиза в 2500 броя тираж и се разпространява безплатно. Основната му цел е дава актуална и точна бизнес информация.

Милен Марчев -Гл.редактор на списанието: "Това е единственото англоезично бизнес издание в България, което се разпространява директно до представителите на големия бизнес и неправителствените и правителствени организации в България. Ние де факто покриваме целия елит без да излизаме на пазара".

Валентин Георгиев -директор на Американската търговска камара: "Освен бизнес информацията, много разширихме темите от вътрешнополитическия живот, международни рубрики и с екип от верни приятели журналисти списваме списанието вече 10 години."

Медиите и рекламата в условията на криза пък беше темата, по която дискутираха участниците в орагинизирания по повод юбилея на списанието семинар тази вечер.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?