Една българка успява в италианското кино. Сценографските идеи й отварят широко вратите към големия екран. Елизабет Ферара снима с майсторите на италианското кино Джузупе Ферара, Джанлуиджи Калдероне, Луиджи Перели.
- В началото беше трудно - оказа се, че малко жени работят в киното и изобщо, - разказва Елизабет Ферара. - Аз бях една от трите жени в екипа. Другото - културните различия. Завършила съм академия, но тук трябваше пак - двойна работа за да си свърша задачите, но съм много благодарна на този шанс."
В италианската реалност Елизабет навлиза докато работи с Джузепе Ферара върху филма за прочутия прокурор Джовани Фалконе, убит от мафията. Италианските продукции я връщат отново в България, поне за снимачния период - с "Октопод",а после и "Дело по съвест". Преоткрива българските си колеги и красивия естествен декор и с "Капитанската дъщеря".
- Филмите помагат за събуждане на съзнанието, но трябва да работим всеки ден с всичко около нас, - казва Елизабет.
Вдъхновява се и за друг проект, свързан с буквите. Върху коприната, с ярки цветове кирилицата разкрива красотата си, а след фън шуй анализа и различни енергии. Оказва се, че символите на Ф и Ш носят най-богат заряд. Вече доцент по фън шуй Бети Ферара ще търси енергийните правила и в сценографията.
- Това, което търся и в художествената работа и киното и фън шуй - да намеря общото, а разликите да останат едно богатство, а не разделение, - допълва Ферара.
Откриха над 400 кг тютюн за наргиле без бандерол в складове под наем (СНИМКИ)
Българин почина в САЩ: Мъжът е бил в център за задържане на имигранти в Мичиган
Пуснаха под гаранция шефа на частна АГ болница в Пловдив, обвинен за присвояване на милиони