Всички знаем, че въздухът е едно от малкото безплатни неща.
Антоан Дебле, студент и предприемач: "Разбира се, че знаех, че ще се продава, но не толкова бързо и в такива големи количества. Мисля, че популярността на "Въздух от Монкул" се дължи по-скоро на маркетинговия план, отколкото на самия продукт."Част от успешната маркетингова стратегия на 22-годишният предприемач е забавното представяне на предлаганата от него стока. Един от рекламните му слогани гласи: "'Въздух от Монкул" е сто процента био, той Ви потопява в дълбините на града, за да Ви зареди със свежи идеи. Идеален, когато се нуждаете от творческо вдъхновение." На опаковката не липсва и закачливо предупреждение: "Внимание: Незаменимо съдържание! За еднократна употреба! Не дръжте отворено!" Автор: Златина Петкова
Научноизследователският кораб "Св. св. Кирил и Методий" достигна бреговете на остров Ливингстън
Отново интензивна дипломация: Зеленски и Тръмп ще се срещнат в неделя?