Изложение по време на криза е голямото предизвикателство на 15-то юбилейно издание на „Произведено в България". Тази година от 13 до 22 ноември то ще събере в НДК над 300 български фирми.
Изложение по време на криза е голямото предизвикателство на 15-то юбилейно издание на „Произведено в България". Тази година от 13 до 22 ноември то ще събере в НДК над 300 български фирми.
Юбилейното изложение отново ще бъде под мотото „Изберете българското". Въпреки спада на участниците с около 20%, във време на криза конкуренцията е решаваща, а оценката на клиентите е най-важна, смятат организаторите.
Очаква се най-многобройни през тази година да бъдат щандовете с конфекция. За първи път, за да се гарантира коректността на изложителите и да не се допусне участие на стоки от чужбина, ще има и контрол от посетителите.
Павел Кърлев - изпълнителен секретар на Федерацията на потребителите: "Група от доброволци ще минават по щандовете, ще проверяват стоките, ще виждат производителите и категорично изискване е те да бъдат родни производители.
Преди Коледните празници НДК ще бъде мястото, където могат да се открият търсените подаръци обещават организаторите.
Христо Друмев, ген. дир. на НДК: "Едно от важните неща на това изложение е, че цените ще бъдат по-ниски."
По европейски модел клиентите ще оценяват закупените стоки, като част от критериите са съпоставимост на на качество и цена.
Около 26 хиляди лева дариха служителите на НСО за каузата на "Българската Коледа"
Димитър Манолов: Влизаме в еврото без редовен бюджет – това не е развитие, а застой
Проф. Тодор Кантарджиев предупреждава: Грипът вече се разпространява епидемично у нас
Нова програма намалява сметките за електричество с финансиране на саниране и соларни панели
Трафикът за празниците към Банско и Гърция: Ограничения и мерки на "Пътна полиция"